مقاله‌ها

شاخص‌های محصول

شاخص‌های محصول چطور در مدیریت محصول کمک می‌کنند؟

متریک های مناسبی که اعضای تیم محصول بتوانند با استفاده از آن پتانسیل موفقیت یا شکست یک محصول را اندازه‌گیری کنند شامل چه مواردی می‌شود؟ در ادامه به نکاتی برای انتخاب و بکارگیری متریک‌های مناسب در برنامه‌ریزی نقشه‌راه محصول خود اشاره شده است.

تیم محصول

تیم محصول چگونه ارزیابی شود؟

اغلب محصول خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار میدهیم. اما هیچ‌گاه اعضای تیم محصول را ارزیابی نمی‌کنیم. در این نوشته درباره بررسی عملکرد تیم محصول صحبت می شود.

نقشه راه محصول و بک لاگ محصول

نقشه راه محصول و بک لاگ محصول – شباهت ها و تفاوت ها

بک‎لاگ محصول ابزار مهمی برای ثبت ایده‎ها و نیازمندی‌ها است. اما این ابزار برای تشریح روند توسعۀ احتمالی محصول در بلندمدت کارایی کمتری دارد. در این شرایط، نقشه راه محصول مطرح می‎شود. اما نقشه راه محصول و بک‎لاگ محصول چه ارتباطی با هم دارند؟ آیا بک‎لاگ از نقشه استخراج می‌شود یا برعکس؟ آیا مالک محصول باید مسئول هر دو مورد باشد؟ برای پی بردن به پیشنهاد ما، ادامۀ مطلب را بخوانید.

توسعه مشتری برای مدیران محصول

توسعه مشتری برای مدیران محصول

نیازهای مشتری روز به روز درحال تغییر هستند. اینکه از روز اول یک نیاز را پیدا کرده و برای آن راه حل ارایه دهید کافی نیست. باید با توسعه مشتری در زمان های محتلف بهترین محصول را برای مشتری خود بسازید.

وارونه کار کردن : چطور با حداقل نیازهای تکنولوژی به چیزی برسیم که ما را به اهدافمان می‌رساند

در آمازون سرویس‌هایی که استفاده می‌کنیم قرار نیست فقط به وب سایت و نرم افزار ارائه شوند آن‌ها ساختارهای سازمانی را هم تحت تاثیر قرار… ادامه »وارونه کار کردن : چطور با حداقل نیازهای تکنولوژی به چیزی برسیم که ما را به اهدافمان می‌رساند