پرش به محتوا

کتاب راهنمای بقای مدیر محصول

در کتاب راهنمای بقای مدیر محصول با مدیریت محصولات در سازما‌ن‌های مبهم آشنا می‌شوید.

هدف از ترجمه کتاب

هدف این کتاب، ارائه راهکارهای مناسب به مدیران محصول و توضیح توانمندی های لازم برای ورود به این عرصه است.

چرا این کتاب؟

از آنجایی که کتاب های محدودی در حوزه مدیریت محصول ترجمه شده و این کتاب جز معروف ترین کتاب‌های این حوزه است، پیش بینی می شود بتواند تاثیر زیادی بر توسعه دانش این حوزه داشته باشد.

این کتاب برای چه کسانی است؟

این کتاب برای مدیران محصول با سابقه یا آنهایی که به تازگی وارد این حوزه شده اند، افرادی که می خواهند با مدیریت محصول و وظایف آن آشنا شوند، نکات مفید و کاربردی را ارائه می‌کند.

محتوای کتاب

این کتاب شامل دستورالعمل‌ها، نکات و ابزارهایی برای کمک به شما در انجام کار و رهبری، تاثیرگذاری و نکته بینی در محیط کسب و کار است. همچنین شامل اطلاعاتی است که چشم اندازهای لازم را در مورد نقش شما به عنوان مدیر محصول در هر شرکت، صرف نظر از فناوری یا روش توسعه تقویت می کند.

درباره مترجمان

پرنیان سیفی مدیر محصول

اولین تجربه کاریش به عنوان PMO در فناپ او را با مسائل مدیریت پروژه و بهبود کارایی‌ها آشنا کرد. او با همین عنوان در علی بابا مشغول به کار شد اما بعد از تغییر ساختار شرکت به مدل محصول محور فعالیت خودش را به عنوان مالک محصول ادامه داد. او حالا در شرکت تپسل به صورت تخصصی تر در حال کار روی محصولات مختلفی مخصوصا در حوزه تبلیغات است. حاصل تجربیات او در کتاب راهنمای بقای مدیر محصول مخصوصا در فصول ابتدایی و پایه‌ای کتاب به خوبی دیده می‌شود.

امیرحسین حسینی پژوه مدیر محصول

پس از راه اندازی استارتاپ می‌بریم در سال ۹۴ با مدیریت محصول آشنا شد. استارتاپ ادلیفت و نوبار اولین تجربه‌اش برای راه اندازی اصولی‌تر مدیریت محصول و پیاده سازی متودولوژی‌های مختلف توسعه محصول در عمل بود. فعالیت در شرکت تخفیفان و علی بابا دید بهتری را در مدیریت محصول‌های بالغ‌تر و در سازمان‌هایی با کمی پیچیدگی به او داد. حاصل این تجربیات در کتاب راهنمای بقای مدیر محصول مخصوصا در فصل‌های مربوط به استراتژی به خوبی دیده می‌شود.

با توجه به غیرفعال بودن درگاه پرداخت لطفا مبلغ خرید را به شماره کارت 6219861044637659 واریز فیش واریزی را حساب amirhp در تلگرام ارسال کنید.
  •  x 
  •  x 
  •  x