بازاریابی محصول در یک سازمان
هر سازمان، از جایی به بعد، مستلزم رسمیت بخشیدن به نقش و عملکرد بازاریابی محصول Product marketing در خود میشود، زیرا باید بتواند به مقیاسپذیری… ادامه »بازاریابی محصول در یک سازمان
هر سازمان، از جایی به بعد، مستلزم رسمیت بخشیدن به نقش و عملکرد بازاریابی محصول Product marketing در خود میشود، زیرا باید بتواند به مقیاسپذیری… ادامه »بازاریابی محصول در یک سازمان
احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که ایدهای برای انجام دارید یا داشتهاید. و محصولی را دیده و پیش خود گفتید “اوه، این… ادامه »راهنمای استراتژی محصول برای استارتآپها
پنج سال پیش، مدیراجرایی شرکت Clover Health، آقای Wilson Keenan، اولین شغل خود را در سمت مدیریت محصول بدست آورد. قبل از این اتفاق، او… ادامه »چرا سرآشپزها و سربازان بهترین مدیران محصول هستند؟
اصطلاح سوپراپ توسط بنیانگذار بلک بری، مایک لازاریدیس، در سال 2010 ابداع شد. وی آن را به عنوان «یک اکوسیستم بسته مشتمل از تعدادی برنامه»… ادامه »سوپراپ: تجربهای راحت اما تهدید آمیز
یکی از باورهای ماندگار در دنیای محصول این است که محصولات خوب از توجه به نیاز مشتریان (یا مشتریان احتمالی) حاصل میشوند. اما جف بزوس… ادامه »الهام از مشتری
در دنیای پویای توسعه محصول، تیمها همواره با چالش تعیین اهداف واضح، قابل اندازهگیری و همسو کردن تلاشها برای دستیابی به آنها روبرو هستند. چگونه… ادامه »OKR چیست و چگونه اهداف و نتایج کلیدی به رشد محصول شما کمک میکنند؟
انتخاب نقش مدیر محصول میتواند با فرود آمدن با یک چتر به یک سرزمین ناشناخته مقایسه شود. هر فرد در یک نقطه متفاوت از زمین… ادامه »نقش مدیر محصول و ارزیابی میزان هوش خود در مدیریت محصول
مالک محصول به عنوان نماینده کارفرما یا کسبوکار در تیمهایی که از چارچوب اسکرام استفاده میکنند، شناخته میشود
هر محصول نرمافزاری که استفاده میکنید، بر پایه داده و اطلاعات است؛ این یک فرض است که میخواهیم در ابتدای این مقاله داشته باشیم. برای… ادامه »۱۵ شاخص کلیدی برای مدیران محصول
تعداد محدودی از شرکت ها به دلیل فقدان ایده های خوب شکست می خورند. این در حالی ست که انتخاب ایده اشتباه می تواند کشتی شما… ادامه »اولویت بندی فیچرها (ویژگی ها) : ۷ روش برای اولویت بندی فیچرها و بهبود محصولات