طوفان فکری(Brain storming)
طوفان فکری گروهی ، در صورتی که به درستی انجام شود ، می تواند تفکر خلاق را ارتقا دهد ، تیمی را گرد هم آورد… ادامه »طوفان فکری(Brain storming)
طوفان فکری گروهی ، در صورتی که به درستی انجام شود ، می تواند تفکر خلاق را ارتقا دهد ، تیمی را گرد هم آورد… ادامه »طوفان فکری(Brain storming)
در مطالب قبل در مورد شاخص کلیدی عملکرد (KPI) و همچنین چند مثال از شاخصهای کلیدی عملکرد در کسب و کارهای مختلف صحبت کردیم. و… ادامه »روش هدفگذاری SMART
شاخص کلیدی عملکرد KPI احتمالا شما در جلسات برنامه ریزی استراتژیک و یا بررسی عملکرد با سایر افراد تیم، در مورد شاخص کلیدی عملکرد (KPI)… ادامه »شاخص کلیدی عملکرد KPI
یکی از اصلیترین چالشهای هر مدیر محصول، نحوه مدیریت و چینش بکلاگ محصولات است. مدیریت بکلاگها میتواند در نحوه پیشبرد اهداف هر محصول تاثیر بسیاری… ادامه »هشت روش برای مدیریت موثر بکلاگها
بهینه سازی نرخ تبدیل نهایی انجام یک فروش است، اما میتواند هر قدمی در این مسیر ، مانند افتتاح حساب ،ثبت نام برای یک سرویس… ادامه »بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
احتمالا تا به حال پیش آمده که برای استخدام به عنوان مدیر محصول صورت مسئلهای برای شما تعیین میشود و شما لازم است طبق آن… ادامه »یک آزمون واقعی: بررسی روشهای درآمد زایی از محصول نقشه
مدیریت محصول یکی از پیچیده ترین عنوانهای شغلی این روزها است. شرکتهای ایرانی به تازگی به اهمیت این نقش پی بردهاند. اما واقعا وظیفه مدیرمحصول چیست؟
جریان کاربر از بسیاری جهات قابل تفسیر است. میتواند به عنوان یک نمای کلی که توصیف می کند کاربران کجا می توانند در محصول شما… ادامه »جریان کاربر یا User flow چطور طراحی میشود؟
ورود مجموعههای کوچک به شرکتهای بزرگ همواره موانع زیادی دارد. در این مقاله سعی دارم یکی از تجربههای شخصیم در رابطه با ورود یک استارتاپ… ادامه »تجربه همکاری استارتاپ یادیز با یکی از موسسات آموزشی بزرگ کشور
تحلیل بازار در یک طرح کسب و کار برای سنجش وضعیت و جایگاه شما در آن بازار توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در آن بازار انجام… ادامه »گام به گام تحلیل بازار در ساخت محصول جدید