وقتی خیلی محدود روی مدیرعامل کوچک یا TMC شروع به آموزش مدیریت محصول کردم متوجه شدم این آموزش صرفا به درد کسانی میخوره که میخوان مسیر رو از صفر شروع کنن و بعد از اینکه کار حرفهای شروع میشه این قدر هم چیز پیچیده میشه که دیگه کار با آموزش در نمیاد. چالشهای روزانه که خاص اون شرکت و صنعت و کاربران هست چیزی نیست که تو کتابها نوشته باشه. خود من هم روزانه با چالشهایی مواجه هستم که براشون راهحلی ندارم برای همین ایده باشگاه مدیر محصولها به ذهنم رسید، یه جا برا اینکه آدمها راحت باهم حرف بزنن چالشهاشون رو بگن و برای حلش از بقیه همفکری بخوان و بله من خودم هم مشتری و مصرف کننده این باشگاه هستم.
ظرفیت این باشگاه ٨ نفر هست و هزینه عضویت ماهانه ۵٠٠ ه.تومن که این مبلغ برای نگهداری پیج و اطلاع رسانی و هماهنگی و این دست مسائل هزینه میشه.
(البته جلسات به صورت خصوصی برگزار میشه اما ریکورد میشه و آخرش هرکس خواست میتونه بگه فلان بخش صحبتش حذف بشه)
ثبت نام شما به معنی پذیرش قطعی نیست و بعد از ثبت نام بهتون پیام خواهیم داد چون احتمالا چندتا گروه خواهیم داشت و مهمه آدمهای هم سطح در گروههای هم سطح باشن. چالشی که یه نفر با ۱-۲ ماه سابقه محصولی داره چیزی نیست که یه نفر سینیور بتونه حلش کنه چون اون دنیا رو به شکل دیگهای میبینه.