مرحله اول میشه اطلاع رسانی: اینکه مخاطبان ما بدونن که ما قصد داریم برنامهای با یک سری قابلیت مخصوص این افراد روانه بازار کنیم.
در ادامه میشه ریلیز: محصول رو بدون تبلیغ خاصی روانه بازار میکنیم.
بعد میشه شناخت: خب اطلاع رسانی انجام شده و محصول هم الان در دسترسه. باید کاری کنیم کاربران بیشتر با این محصول آشنا بشن، برن سایت رو ببینن یا حتی در مارکتها، در مورد اپ ما بیشتر مطالعه کنن
قدم بعدی نصب یا استفاده از مصحول هست: خب اونا میدونن که ما چه محصولی هستیم و چه خدماتی داریم و در موردش خوندن و آشنا شدن، الان تصمیم میگیرن که اپ رو نصب کنن، ثبت نام کرده و پروفایل بسازن و حتی با محصول کار کرده و بررسیش کنن
استفاده مداوم از برنامه و در ادامه تصمیم به مشارکت با بیان نظرات (در بین خانواده و دوستان، مارکتهای موبایلی و…)، ارائه بازخورد در مورد فیچرها و باگها، خرید اشتراک و تمدید اشتراک قدمهای بعدی هستن