فرآیند برنامه ریزی راهبردی برای کارآفرینان
تلاش برای ایجاد یک کسب و کار جدید و یا یک رویکرد نوآورانه، می تواند بسیار خسته کننده باشد. در ابتدا باید بدانید که کجا میخواهید… ادامه »فرآیند برنامه ریزی راهبردی برای کارآفرینان
تلاش برای ایجاد یک کسب و کار جدید و یا یک رویکرد نوآورانه، می تواند بسیار خسته کننده باشد. در ابتدا باید بدانید که کجا میخواهید… ادامه »فرآیند برنامه ریزی راهبردی برای کارآفرینان
«اگر فنی نیستی چرا برای شغل مدیریت محصول آمدی؟» این سوال با همان جدیت و در عین حال صمیمیتی که از کارکنان Silicon Valley انتظار… ادامه »تسلط فنی به اندازه یک مدیر محصول
تعابیر زیادی از مهارتهای یک «مدیر محصول» وجود دارد، «آینده نگری»، «رهبری»، «تصمیم گیری» و خیلی چیزهای دیگر. اما در مذاکره کردن چطور؟ مثلاً مذاکره… ادامه »مذاکره با ذینفعان ؛ بهترین توصیهها برای مدیران محصول
موثرترین روش برای جلوگیری از دستورالعملهای اجرایی یا کارهای ناخواسته در مدیریت محصول که من یا تیمم احساس کنیم میتواند برای محصول مضر باشد چیست؟… ادامه »چطور از انجام کارهای ناخواسته در مدیریت محصول اجتناب کنیم؟
اولین قسمت پادکست بیلدرمایند منتشر شد. در این قسمت از مفهوم محصول شروع کردیم و آن را با رویکرد پروژه محور مقایسه کردیم. میزبانان این… ادامه »پادکست بیلدرمایند – قسمت اول: پروژه یا محصول؟ یک جنگ ناتمام
آیا میخواهید یک تیم پاسخگو با عملکرد بالا ایجاد کنید؟ میخواهید مقدار زمانی که صرف حل و فصل مسائل بین اعضای تیم میکنید کاهش یابد؟… ادامه »بهترین تیمها، پاسخگو و مسئولیتپذیر هستند
اگر به دنبال یک مقاله هستید که تمام ابزارهای مدیریت محصول رو به شما آموزش بده، صادقانه بگم که این مقاله اصلا نمیتونه کمکی به… ادامه »ابزارهای مدیریت محصول : یک مدیر محصول از چه ابزارهایی استفاده میکند؟
اخیرا ارائهای در مورد مهارتهای نرم (ترکیبی از مهارتهای تعاملی، اجتماعی و …) در Product School (مدرسه کسب و کار) داشتم. در مورد دروس سادهای… ادامه »دروس سادهای که به عنوان یک مدیر محصول فراگرفتهام
اگرچه برای اینکه بتونیم در تحلیل رقبا موفق و سرآمد باشیم، باید تجربهی طولانی و خوبی در این کار کسب کرده باشیم، اما تکنیکهای خاصی… ادامه »چطور در تحلیل رقبا مدیر محصول خوبی باشیم؟
مشتریان همیشه با راههای خلاقانه در استفاده از محصول، شما را شگفت زده می کنند. این یک اتفاق از قبل برنامه ریزی شده نیست. آن… ادامه »این یک نقشه نیست! داستان بازاریابی یک فیچر عجیب!