سوپراپ: تجربهای راحت اما تهدید آمیز
اصطلاح سوپراپ توسط بنیانگذار بلک بری، مایک لازاریدیس، در سال 2010 ابداع شد. وی آن را به عنوان «یک اکوسیستم بسته مشتمل از تعدادی برنامه»… ادامه »سوپراپ: تجربهای راحت اما تهدید آمیز
اصطلاح سوپراپ توسط بنیانگذار بلک بری، مایک لازاریدیس، در سال 2010 ابداع شد. وی آن را به عنوان «یک اکوسیستم بسته مشتمل از تعدادی برنامه»… ادامه »سوپراپ: تجربهای راحت اما تهدید آمیز
یکی از باورهای ماندگار در دنیای محصول این است که محصولات خوب از توجه به نیاز مشتریان (یا مشتریان احتمالی) حاصل میشوند. اما جف بزوس… ادامه »الهام از مشتری
اهداف و نتایج کلیدی (OKR) یک چارچوب تفکر انتقادی و روش تعیین هدف است که به شرکت ها کمک می کند تا اهداف را هماهنگ… ادامه »OKR یا اهداف و نتایج کلیدی چیست؟ (به همراه مثال)
انتخاب نقش مدیر محصول میتواند با فرود آمدن با یک چتر به یک سرزمین ناشناخته مقایسه شود. هر فرد در یک نقطه متفاوت از زمین… ادامه »نقش مدیر محصول و ارزیابی میزان هوش خود در مدیریت محصول
مالک محصول به عنوان نماینده کارفرما یا کسبوکار در تیمهایی که از چارچوب اسکرام استفاده میکنند، شناخته میشود
هر محصول نرمافزاری که استفاده میکنید، بر پایه داده و اطلاعات است؛ این یک فرض است که میخواهیم در ابتدای این مقاله داشته باشیم. برای… ادامه »۱۵ شاخص کلیدی برای مدیران محصول
تعداد محدودی از شرکت ها به دلیل فقدان ایده های خوب شکست می خورند. این در حالی ست که انتخاب ایده اشتباه می تواند کشتی شما… ادامه »اولویت بندی فیچرها (ویژگی ها) : ۷ روش برای اولویت بندی فیچرها و بهبود محصولات
طوفان فکری گروهی ، در صورتی که به درستی انجام شود ، می تواند تفکر خلاق را ارتقا دهد ، تیمی را گرد هم آورد… ادامه »طوفان فکری(Brain storming)
در مطالب قبل در مورد شاخص کلیدی عملکرد (KPI) و همچنین چند مثال از شاخصهای کلیدی عملکرد در کسب و کارهای مختلف صحبت کردیم. و… ادامه »روش هدفگذاری SMART
شاخص کلیدی عملکرد KPI احتمالا شما در جلسات برنامه ریزی استراتژیک و یا بررسی عملکرد با سایر افراد تیم، در مورد شاخص کلیدی عملکرد (KPI)… ادامه »شاخص کلیدی عملکرد KPI